Аналіз роботи бібліотеки за
2014-2015 навчальний рік
Приміщення
шкільної бібліотеки складається з двох кімнат. Метраж основної кімнати, яка поєднує абонемент і
читальний зал складає 64 м .
Кількість місць в читальному залі – 6. Метраж книгосховища для навчального
фонду складає 12 м .
Обладнання
шкільної бібліотеки включає:
Стелажів – 9;
Кафедр видачі
– 1;
Книжкових шаф
– 3;
Каталожних шаф
– 2;
Вітрин для
виставок – 5.
Бібліотека
працює з 9.00 до 13. 00. Вихідні дні субота і неділя.
В школі
навчається 130
учнів, 11 класів. Працюють 17 вчителів. Всі учні і вчителі є читачами шкільної
бібліотеки.
Комплектування
фонду бібліотеки відбувається за рахунок бюджетних коштів. Передплата періодичних
видань також проводиться за бюджетні
кошти.
Діяльність шкільної бібліотеки Мартоніської
загальноосвітньої школи І-ІІІст. у
2014/2015 році була спрямована на
виконання завдань, які висуває перед нею перебудова всіх складових компонентів
сучасної школи і здійснювалась з таких
основних напрямків:
Ø
Виховання
в учнів інформаційної культури, культури читання, шанобливого ставлення до книги.
Ø
Формування правової культури читачів, громадянськості,
патріотизму, поширення інтересу до
рідного краю.
Ø
Пропаганда
здорового способу життя.
Ø
Сприяння
самоосвіті учнів та вчителів за
допомогою різних форм і методів роботи.
Ø
Організація
довідково-бібліографічного та інформаційного обслуговування читачів.
Ø Формування,
використання і зберігання бібліотечного фонду.
Ø
Популяризація
літератури та книги.
За 2014/2015 н. р. загальна кількість відвідувань бібліотеки становить -
2520 .
За бюджетні кошти у фонд шкільної бібліотеки надійшло:
·
підручники – 155 прим.
·
навчально-методична література – 2
прим.;
·
художньої літератури – 82 прим.,
10 примірників художньої літератури подаровано учнями школи під час
проведення акції «Подаруй бібліотеці
книгу».
Станом на 01.09.2015 р. книжковий фонд
нараховує 6618 примірники, в
тому числі художньої літератури 915 книг. За минулий рік
було списано 358 штук морально
застарілої та зношеної літератури
(підручників та навчальних
посібників).
У бібліотеці оформлені постійнодіючі полички: «Цих років не змовкне слава»,
«Тарас Шевченко – любов і святиня українського народу», «На хвилинку зупинись –
нову книжку подивись», «Я обираю здоров`я», “Українські письменники дітям» та ін..
В 2014-2015 навчальному році в бібліотеці були організовані книжкові
виставки, присвячені літературним датам: «О. Довженко – великий український
кіносценарист та письменник» (до 120 –
річчя з дня народження), «Великий
український сатирик та гуморист» до 125 – річчя з дня народження Остапа Вишні,
«180 років від дня народження Марко Вовчок», літературна вітальня до 110
річниці від дня народження П.Бажана.
Протягом року організовані тематичні виставки літератури: «Пам'ять про вас у наших серцях», «Я - громадянин України», «Козацькому роду –
нема переводу», «Свято єднання і
державності», «Болючий слід Афганської
війни», «Мови рідної скарби», «Славимо Великдень», «Все навколо тебе – знай, люби і
бережи», «Чорнобильська трагедія – біль
України», «Закон про мене і мені про закон « і т.д.
Для максимально-повного задоволення інформаційних потреб як вчителів, так і учнів та їх батьків,
велася робота з удосконалення і
розширення довідково-бібліографічного апарату бібліотеки. Для вчителів
бібліотека складала листівки: «Інформаційний бюлетень новинок», «Новини
педагогічної літератури». Інформаційна робота серед педагогічного колективу
включала виступ на педраді («Роль
шкільної бібліотеки у формуванні читацьких інтересів»), методичних об’єднаннях
з інформаційними оглядами, оглядами періодичних видань на допомогу
вчителю. Бібліотека допомагала вчителям
у проведенні предметних тижнів та олімпіад у школі. Готуючись до них, були
організовані книжкові виставки: «Світ
навколо тебе», «У світі казки чарівної»,
«Знай свої права, дитино», «English
–це модно і актуально», «Цікава математика», тематичні огляди літератури.
Інформаційне забезпечення учнів відбувалося шляхом проведення оглядів літератури, постійнодіючої книжкової виставки «На хвилинку зупинись – нову книжку подивись», «По сторінкам твого підручника», рекомендаційних списків. Протягом цього навчального року були створені тематичні папки "Звичаї нашого народу", «Великий український педагог В.Сухомлинський», «Т.Г.Шевченко – великий український письменник, поет, художник». Вони постійно поповнюються матеріалами з газет та журналів. Папки допомагають дітям в навчанні, особливо під час написання рефератів, доповідей, повідомлень. Створений стенд «Поради бібліотекаря» надає поради що до користування бібліотекою та її фондом.
Інформаційне забезпечення учнів відбувалося шляхом проведення оглядів літератури, постійнодіючої книжкової виставки «На хвилинку зупинись – нову книжку подивись», «По сторінкам твого підручника», рекомендаційних списків. Протягом цього навчального року були створені тематичні папки "Звичаї нашого народу", «Великий український педагог В.Сухомлинський», «Т.Г.Шевченко – великий український письменник, поет, художник». Вони постійно поповнюються матеріалами з газет та журналів. Папки допомагають дітям в навчанні, особливо під час написання рефератів, доповідей, повідомлень. Створений стенд «Поради бібліотекаря» надає поради що до користування бібліотекою та її фондом.
З метою вивчення читацьких інтересів молодших школярів та
їх батьків, рівня їх читацької культури,
місця книги в житті, виявлення
впливу школи на розвиток читацької самостійності учнів молодшого шкільного віку були проведені
бесіди, опитування –інтерв`ю «Я люблю читати про...» , анкетування «Книга в твоєму житті», складалися
індивідуальні списки читання.
По результатам моніторингу
представлена діаграма, на якій
видно, що 45% - читають цікаві книги, 30% - пригоди, 21% опитаних читають те, що порадить
бібліотекар і 4% про дітей, школу.
На запитання «Яким читачем ти себе вважаєш» лише 10,5% з опитуваних вважають, що читають
багато, 57,9% - достатньо і 31,7%
- читають мало. Про це свідчить
і аналіз читацьких формулярів.
Відчувається проблема читання при проведені аналізу анкетування. На запитання «Чим ти займаєшся у вільний
час?» лише 32% з опитаних відповіли, що читають книги.
Тому
своїм завданням на майбутнє вважаю
необхідність посилення роботи
щодо зацікавлення учнів читанням, прищеплення інтересу до читання.
І.
Інформаційно-бібліотечна робота (за
окремим планом)
1. Екскурсія
«Знайомство з шкільною бібліотекою», правила спілкування з книгою 1клас;
2. «Основні
елементи книги», 2 клас;
3. «Періодичні видання для молодших
школярів», «Ілюстрація в книзі», 3 клас;
4.
Бесіда-діалог «Роль книги в житті людини», «Науково пізнавальна л-ра», 4 клас;
5. «Історія створення книги», 5 клас;
6. Конкурс
бібліотечних ерудитів «Любі друзі читачів» , 7 клас,
7. «Структура наукової книги», 8 клас,
8. «Методи
самостійної роботи з книгою», 10 клас
9. Диспут «Книга і комп’ютер в інформаційному
суспільстві: сучасне і майбутнє»
ІІ. Масові заходи.
Протягом року бібліотека брала
участь у всіх загальношкільних заходах:
- предметних тижнях: «Марафон знавців
світової літератури » (підготовка ребусів, кросвордів), «Світ
початківця» (бібліотечний урок-гра «Відкриває двері казка»), тиждень
правознавства (вікторина «Що ти знаєш про свої права», тиждень біології та
хімії ( КВК «Казковий світ природи»), Шевченківський тиждень (літературознавчий
турнір «Як ми знаємо творчість Шевченка», голосні читання творів Т.Шевченка,
конкурс читців віршів Шевченка);
- заходах до Міжнародного дня рідної
мови( літературна сторінка в бібліотеці
«Рідна мова, ніжна калинова» )
- допомога у підготовці та проведенні свят
до Дня працівників освіти, Міжнародного Жіночого дня
та останнього дзвоника,
- виставка малюнків до річниці трагедії на ЧАЕС;
- свята
осені «Кружляє листя у танку»;
- у підготовці та проведенні
новорічних та різдвяних свят, розважально-конкурсної програми до Дня закоханих «На крилах любові»
- протягом усього навчального
року надавалася допомога педагогічному
колективу у доборі методичної та художньої літератури для
проведення відкритих уроків та
різноманітних заходів.
У своїй роботі при проведені
масових заходів використовувала різні форми і методи роботи:
- усний журнал «Мій рідний край – моя Кіровоградщина»;
- читацька конференція
«Літературними стежками рідного краю»;
- українські посиденьки «Свято
колядок та щедрівок »;
- історичний нарис
«Козацькому роду нема переводу» (до Дня українського козацтва);
- літературно – музична композиція «Вшануймо
наших матерів», до Дня матері;
- Тиждень дитячого читання «Дім без книги,
день без сонця;
- акція «Подаруй бібліотеці книгу».
Важливе місце в популяризації читання, займають конкурси «Щасливий випадок», «Найкращий
читач», Тиждень читання, що проводяться
в школі. Під час проведення Тижня читання
проводяться з дітьми різні заходи: це і турніри, різні ігри, інтелектуальні
змагання, диспути, усні журнали і
т.д. Так у цьому році
протягом тижня з учнями 2-4
класів було проведено вікторину «У світі казки чарівної», учням
6 - 7 класів запропоновано позмагатися у
літературній грі «Юні читайлики»,
з учнями 10-11 класів пройшла читацька конференція «Мій улюблений літературний
герой», конкурс малюнків для 1-5 кл. « Мій улюблений казковий герой», 6-11кл.
«Мій улюблений літературний герой»,
проведена година цікавих повідомлень «Книги, які вони є», віртуальна
подорож до найбільших бібліотек світу.
Такі заходи розвивають інтелектуальні
здібності учня, виховують повагу до книги й до людей, що її створили.
Треба відмітити,
що під час проведення масових заходів в рамках Тижня дитячого читання велика увага приділяється впровадженню
активних форм популяризації книги.
Підсумком проведення
тижня стало свято «Дружба з
книгою це свято», під час якого були нагороджені переможці конкурсів та
найкращі читачі.
І.Основні
завдання і напрямки роботи шкільної бібліотеки
на 2015/2016 навчальний рік
1. Сприяння реалізації державної політики в
галузі освіти, вихованню досконалої, інтелектуально розвиненої особистості,
свідомої свого громадянського обов‘язку, відкритої для інтелектуального,
духовного і творчого розвитку.
2. Інформаційне забезпечення всіх напрямків навчально-виховного процесу
школи;
3. Забезпечення рівного доступу всіх
учасників навчально-виховного процесу до інформаційних джерел.
4. Створення оптимальних умов для розвитку особистості
дитини. Виявлення здібностей читачів, виховання у молодого покоління потреби в
систематичному читанні, шанобливого ставлення до книги.
5. Поповнення
матеріально-технічної бази бібліотеки.
6. Створення
передумов для розуміння української культури через прилучення до неї дітей,
широке ознайомлення з життєвими реаліями українського народу. Виховання мовного
етикету, глибокої поваги до державної та рідної мови, до національно-культурних
і духовних надбань українського народу та інших народів та націй.
7. Сприяння розширенню знань з питань історичного та
етнографічного краєзнавства, як невичерпного джерела пам'яті народу, витоків
його духовності. Виховання любові до рідного краю, пробудження інтересу до
історії та сучасних проблем рідного краю. Пропагування літератури краєзнавчого
змісту.
8. Інформаційне обслуговування педагогів, спрямоване на
підвищення їх методичної та педагогічної майстерності.
9. Удосконалення традиційної довідково-бібліографічної та
інформаційної діяльності з активним впровадженням сучасних новітніх технологій.
10. Збереження
фонду шкільних підручників, поповнення навчально- методичної бази школи.
Виховання бережливого ставлення до шкільних підручників.
11. Допомога
педагогічному колективу в роботі з обдарованими дітьми.
12. Забезпечення
вчителів матеріалами щодо організації правового, національного, трудового та
естетичного виховання учнів.
13. Надання
допомоги вчителям у науково – методичній роботі, у вивченні досягнень
педагогіки й психології, нових педагогічних технологій та їх застосування на
практиці.
14. Інформування
шкільних методичних об єднань про нові надходження.
15. Особлива
увага буде приділятися широкій популяризації української літератури, літератури
з питань освіти, історії культури українського народу і вихованню за допомогою
цієї літератури поваги до рідної мови національно – культурних надбань нашого
народу.
16. Пропаганда
культури світу і ненасильства в інтересах дітей
17. Пропаганда
здоровогу способу життя.
18. Формування
правової культури читачів, громадянськості, патріотизму, поширення інтересу до
історії рідного краю.
19. Проведення
індивідуальної роботи з читачами як підґрунтя інформаційної культури школярів.
20. Надання
допомоги учням і вчителям у вирішенні освітніх проектів.
21. Режим роботи
бібліотеки цілком відповідатиме запитам і інтересам учителів і учнів.
Бібліотека працюватиме щоденно, окрім суботи та неділі. Останній день місяця –
санітарний.
Напрямки діяльності бібліотеки
Робота з учнями
Уроки культури
читання
Бібліографічні
огляди
Інформаційні та
інші огляди літератури
Предметні тижні
Підтримка
загальношкільних заходів
Доповіді про
навички роботи з книгою.
1.
Робота з читачами щодо формування і задоволення їхніх читацьких потреб на
книжку та інформацію.
№
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Організувати екскурсію першокласникам у шкільну бібліотеку. Ознайомити їх з правилами користування
біб-кою
|
вересень
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Звірити читацькі формуляри зі
списками учнів по класах та списком працюючих педагогів
|
До 07.10.2015
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Бесіди з читачами про правила
користування книгою
|
Протягом року
|
Бібліотекар, класні керівники
|
|
4
|
Заходи по залученню читачів до
бібліотеки, організації їх обслуговування
|
Протягом року
|
Бібліотекар
|
|
5
|
Анкетування учнів « Щоб я хотів
читати»
|
січень
|
Бібліотекар
|
|
6
|
Робота з читачами -
боржниками
|
Квітень - травень
|
Бібліотекар
|
|
7
|
Консультації учням, щодо вибору
книг у бібліотеці
|
Протягом року
|
Бібліотекар
|
|
8
|
Індивідуальні бесіди про
прочитане.
|
Протягом року
|
Бібліотекар
|
|
9
|
Провести аналіз читацьких формулярів
|
Березень 2015
|
Бібліотекар
|
2 .Індивідуальна робота з читачами яка
спрямована на підвищення якості навчально-виховного процесу.
1
|
Проведення
рекомендаційних бесід з учнями під час видачі літератури.
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
2.
|
Розважальна
гра « У світі прекрасного»
|
грудень
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Бесіди
про прочитану книгу.
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
4
|
Усний
журнал «Історія виникнення книги»
|
Лютий
|
Бібліотекар
|
|
5
|
Конкурс
«Шевченківськими стежками»
|
Березень
|
Бібліотекар
та сільський бібліотекар
|
|
6.
|
Консультації
про вибір літератури біля книжкових полиць.
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
7
|
Конкурсна
вікторина « Прочитай сам, розкажи іншому»
|
Квітень
|
Бібліотекар
|
|
8
|
Бібліотечний
калейдоскоп « Цінуймо, книгу ,як найбільшу святість»
|
Травень
|
Бібліотекар
|
3. Робота з вчителями та батьками.
1
|
Допомога
учням у виборі літератури для написання повідомлень, рефератів
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Залучення
учнів, батьків та вчителів до щорічної акції «Подаруй бібліотеці книгу»
|
Вересень
– травень
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Виступ на
батьківських зборах з питання забезпеченості учнів підручниками
|
вересень
|
Бібліотекар
|
|
4
|
Бесіди з
батьками і педагогічним колективом, щодо збереження учнями навчальної
літератури
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
5
|
Своєчасне
інформування вчителів і батьків про нові надходження літератури
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
6
|
Допомога
в підготовці та проведенні предметних тижнів та олімпіад
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
7
|
Проведення
разом з учителями заходів щодо популяризації книги та читання.
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
4.Робота бібліотеки з бібліотечним
активом
1
|
Залучення
учнів для допомоги в роботі бібліотеки.
|
вересень
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Ремонт
книг
|
Грудень,
квітень
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Штемпелювання
книг
|
По мірі надходження
|
Бібліотекар
|
|
4
|
Розстановка
книг
|
щомісяця
|
Бібліотекар
|
|
5
|
Ліквідація
читацької заборгованості.
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
6
|
Залучення
батьків, вчителів учнів комплексу до акції « Подаруй бібліотеці книгу»
|
Вересень,
травень
|
Бібліотекар
|
|
7
|
Випуск
бюлетеня « Так відвідують бібліотеку наші учні»
|
Квітень
|
Бібліотекар
|
|
8
|
Випуск
пам’яток «Правила поводження з книгою»
|
1
півріччя
|
Бібліотекар
|
|
9
|
Провести
ретродень «Незаслужено забута книга»
|
березень
|
Бібліотекар
|
|
10
|
Створити
інформаційний куточок «Бібліотека інформує»
|
Січень
|
Бібліотекар
|
|
11
|
По класам
створити «Пости бережливих»
|
вересень
|
Бібліотекар
|
|
12
|
Здійснення
рейдів – перевірок підручників
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
5.Масова робота з популяризації
літератури. Інноваційні форми виставкової діяльності
1
|
Українська
держава: історія і сучасність
|
серпень
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Знов
стартує рік навчальний
|
вересень
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Фізкультура
і спорт – шлях до здоров’я
|
вересень
|
Бібліотекар
|
|
4
|
22
вересня День партизанської слави
|
вересень
|
Бібліотекар
|
|
5.
|
«Коли
вирушаєш у путь – завжди обережним будь!» Правила дорожнього руху.
|
Вересень
|
Бібліотекар
|
|
6
|
Бібліотека
і книга – ваші порадники і друзі
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
7
|
Чарівний
світ української книги
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
8
|
Виставка
до всеукраїнського дня бібліотек «Бібліотека – затишний дім для зустрічі
читача з книгою»
|
вересень
|
Бібліотекар
|
|
9
|
«Учителі!
Уклін вам до землі!»
|
вересень
|
Бібліотекар
|
|
10
|
Козацькому
роду нема переводу
|
жовтень
|
Бібліотекар
|
|
11
|
Казка
двері відчиняє
|
жовтень
|
Бібліотекар
|
|
12
|
День
української писемності та мови.
|
листопад
|
Бібліотекар
|
|
13
|
О, мово
чудова! Хто любить її, той любить свою Україну!
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
14
|
Голодомор
– трагедія українського народу
|
листопад
|
Бібліотекар
|
|
15
|
Огляд
літератури « Шлях до професій»
|
грудень
|
Бібліотекар
|
|
16
|
СНІД!
Крокуємо здоровими у світле майбуття!
|
грудень
|
Бібліотекар
|
|
17
|
«Ми сила
і міць держави»
|
грудень
|
Бібліотекар
|
|
18
|
Народні
свята
|
грудень
|
Бібліотекар
|
|
19
|
21 січня
День Соборності України
|
січень
|
Бібліотекар
|
|
20
|
Афганістан,
і досі не загоїть рани
|
Лютий
|
Бібліотекар
|
|
21
|
Ти мова
рідна, чиста, як роса
|
21 лютого
|
Бібліотекар
|
|
22
|
Невмируща
Леся
|
лютий
|
Бібліотекар
|
|
23
|
Шевченко
– поет, художник, просвітитель.
|
березень
|
Бібліотекар
|
|
24
|
День
космонавтики
|
12 квітня
|
Бібліотекар
|
|
25
|
Виставка-реквієм
«Чорнобиль – навіки в пам’яті народу»
|
26квітня
|
Бібліотекар
|
|
26
|
«Вогонь війни у пам’яті вічній».
|
травень
|
Бібліотекар
|
|
27
|
Ці книги,
нам подарували учні
|
травень
|
Бібліотекар
і бібліотечний актив
|
6.Бібліотечно-бібліографічні знання учням
1 клас
|
||||
1
|
Подорож
до шкільної бібліотеки
|
13.10.2015
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Як читати
та берегти книжки
|
4.12.2015
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Твій друг
- книга
|
Бібліотекар
|
||
4
|
Газети та
журнали для дітей
|
Бібліотекар
|
||
2 клас
|
||||
1
|
Види і
типи дитячих книг
|
27.10.2015
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Основні
елементи книги
|
30.11.2015
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Як
спілкуватися з книгою
|
Бібліотекар
|
||
4
|
Як
створювали вашу книгу
|
Бібліотекар
|
||
3клас
|
||||
1
|
Періодичні
видання для молодших школярів
|
29.09.2015
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Подорож у
країну «Фольклористика»
|
17.11.2015
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Щоб книга
довше жила
|
Бібліотекар
|
||
4
|
Ілюстрація
в книзі
|
Бібліотекар
Бібліотекар
|
||
4 клас
|
||||
1
|
Бібліотека
– книжковий дім
|
26.10.2015
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Науково –
пізнавальна література для школярів
|
16.11.2015
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Які книги
допомагають мені вчитися
|
Бібліотекар
|
||
4
|
Домашня
бібліотека
|
Бібліотекар
|
||
5 клас
|
||||
1
|
Щоденник
читача
|
24.09.2015
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Дитячі енциклопедії,
довідники і словники
|
8.12.2015
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Історія
створення книги
|
Бібліотекар
|
||
4
|
Анкетування
«Чи уважний ти читач»
|
Бібліотекар
|
||
6клас
|
||||
1
|
Вибір
книги
|
29.10.2015
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Періодичні
видання. Принципи організації матеріалу і змісту
|
27.11.2015
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Відгук
про книгу
|
Бібліотекар
|
||
4
|
Вікторина
« З народного напившись джерела»(прислів’я, приказки, загадки)
|
Бібліотекар
|
||
7 клас
|
||||
1
|
Довідковий
апарат книги
|
26.10.2015
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Енциклопедії
– книги, які знають все
|
22.12.2015
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Каталоги
і картотеки шкільної бібліотеки
|
Бібліотекар
|
||
4
|
Любі
друзі читачів
|
Бібліотекар
|
||
8 клас
|
||||
1
|
Виникнення
книгодрукування в Україні
|
6.10.2015
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Структура
наукової книги
|
3.11.2015
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Писемні пам’ятники України
|
Бібліотекар
|
||
4
|
Щасливий
випадок
|
Бібліотекар
|
||
9 клас
|
||||
1
|
Бібліотечно
– бібліографічні покажчики. Списки рекомендованої літератури
|
4.09.2015
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Необхідність
та практичність картотек
|
20.11.2015
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Історія виникнення
та види каталогів
|
Бібліотекар
|
||
4.
|
Періодичні
видання для старшої школи
|
Бібліотекар
|
||
10 клас
|
||||
1
|
Людина
читаюча
|
17.09.2015
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Методи
самостійної роботи з книгою (реферати,доповіді, конспекти)
|
12.11.2015
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Критична
література
|
Бібліотекар
|
||
4
|
У книги
люди, наче бджоли в соти, знесли чудовий чародійний мед
|
Бібліотекар
|
||
11 клас
|
||||
1
|
Хто
володіє інформацією – той володіє світом
|
20.10.2015
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Бібліотека
і бібліотекар майбутнього
|
15.12.2015
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Книга і
комп’ютер в інформаційному суспільстві: сучасне і майбунє
|
Бібліотекар
|
7.Інформаційна та довідково –
бібліографічна робота
1
|
Виставка
«Письменники – ювіляри»
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Вивчення
літературних потреб дітей, вчителів за допомогою опитувань, проведення
анкетування читачів
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Бібліографічні
огляди книг і періодики
|
Жовтень
Лютий
|
Бібліотекар
|
|
4
|
Підготовка
інформаційних сторінок в бібліотеці
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
5
|
Інформаційно
– пізнавальна година «У світі цікавого»
|
Грудень
|
Бібліотекар
|
|
6
|
Складання
і використання рекомендаційних списків читання
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
7
|
День
інформації «Зустріч з книгою»
|
Лютий
2016
|
Бібліотекар
|
|
8
|
Вивішувати
інформаційні вісники
«Нові
підручники»
«Новинки
літератури»
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
9
|
Каталогізація
нової літератури
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
10
|
Поповнення
і редагування каталогів і картотек
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
11
|
Збирання
матеріалу та оформлення тематичних папок
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
12
|
Бібліографічні
огляди книг і періодичних видань
|
1раз на
місяць
|
Бібліотекар
|
8.Формування бібліотечного фонду
1
|
Систематично
здійснювати комплектування фонду бібліотеки :
*спонсорської
допомоги
*акцією «Подаруй
бібліотеці книгу»
*надходженням
з РВО
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Вчасно
подавати інформацію в методкабінет
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Звітувати
«Потреба і стан забезпечення підручниками учнів 1 – 11 класів на 2015-2016н.р
|
Вересень,
червень
|
Бібліотекар
|
|
4
|
Здійснювати
інвентаризацію шкільних підручників
|
Грудень
|
Бібліотекар
|
|
5
|
Здійснити
перевірку бібліотечного фонду
|
червень
|
Бібліотекар
|
|
6
|
Здійснити
інвентаризацію художньої літератури
|
червень
|
Бібліотекар
|
|
7
|
Звірка з
матеріальним відділом
|
червень
|
Бібліотекар
|
|
8
|
Провести
списання підручників застарілих за змістом, та ті, які не відповідають
вимогам програми.
|
Травень
|
Бібліотекар
|
|
9
|
Провести
списання художньої літератури
|
грудень
|
Бібліотекар
|
|
10
|
Розміщення
літератури за таблицями ББК
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
11
|
Ведення
«Зошита видачі підручників на 2015-2016 навчальний рік»
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
9. Науково методична робота. Підвищення кваліфікації.
1
|
Виступи
на нарадах при директорі
|
Вересень
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Забезпечувати
учнів та вчителів потрібною літературою, надавати потрібну інформацію
користувачам
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
3
|
Педрада «
Забезпеченість учнів підручниками»
|
Вересень
|
Бібліотекар
|
|
4
|
Нарада «
Стан збереження підручників»
|
Грудень
|
Бібліотекар
|
|
5
|
Систематичне
відвідування семінарів шкільних бібліотекарів,засідань МО
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
6
|
Вдосконалення
традиційних та засвоєння нових бібліотечних технологій
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
7
|
Використання
досвіду кращих шкільних бібліотекарів
|
Протягом
року
|
Бібліотекар
|
|
8
|
Скласти
річний план роботи шкільної бібліотеки на 2016-2017 н.р.
|
Травень –
червень
|
Бібліотекар
|
Бібліотекар
Марунчак Л.В.
Знаменні дати:
-
170 років від дня народження Івана Яковича Білика
(Івана Яковича Рудченка) (1845—1905), українського письменника
-
85 років від дня народження Віктора Петровича Тимченка
(1930), українського поета, прозаїка
-
50 років від дня народження Галини Мирославівни
Павлишин (Галушка) (1965), української дитячої письменниці
-
140 років від дня народження Михайла Дашкевича
(1875—1948), українського письменника
-
120 років від дня народження Олександра Олександровича
Соколовського (1895—1938), українського прозаїка
-
100 років від дня народження Олександра Федоровича
Кравцова (1915—1983), українського поета
-
55 років від дня народження
Окса́ни Стефа́нівни Забу́жко (1960), української поетеси, письменниці
-
45 років від дня народження Дари Корній (Мирослави
Іванівни Замойської) (1970), української письменниці
-
125 років від дня народження Аркадія Васильовича Казка
(1890— 1929), українського поета
-
100 років від дня народження Володимира Юрійовича
Бандурка (1915—1982), українського прозаїка
-
115 років від дня народження Петра Яковича
Вільховського (1900— 1975), українського письменника
-
130 років від дня народження Каліостра Романовича
Аніщенка (1885—1929), українського прозаїка
-
120 років від дня народження Володимира Олександровича
Кобилянського (1895—1919), українського поета
-
Свято Віри, Надії, Любові та
їхньої матері Софії Всеукраїнський день бібліотек
Комментариев нет:
Отправить комментарий